Sunday, October 17, 2010

SODO MEE - Part 2 LAPAN KALI SAYFOOL DILIWAT?

SODO MEE - BERITA BERGAMBAR

APA YANG BERLAKU DI MAHMAKAH



nota:
saifool berubah cerita
kali ini kena baham
lapan kali pulak kah kah kah






TUAN DOKTOR MENJALANKAN TUGAS




DOKTOR SIASAT LUBANG SAIFOOL





APA YANG DOKTOR NAMPAK?




Orang Kelawar berkata...

Betul ke Saifool ni. Biasanya orang kena liwat tak berani nak cakap, malu kat orang. Pasti jadi bahan ejekan. Ini bukan malu malah bangga pulak tu. Ontahla bang Isham, mungkin dah hampir akhir zaman ni sebab orang berbangga melakukan hal-hal yang memalukan. Saifool ni betul-betul Taikfool. Macam-macam cara orang nak hidup senang, tak perlu berusaha keras dalam kata sebenar. Ngaku buntut kena tibaipun tak apala, dah itu jalan nak jadi glamour. Asyik menipu orang aje keje, nanti buntut tu tak boleh nak duduk meneneh memanjang dan mulut pula dibisukan Allah. Padan muka. Masalahnya bang Isham, orang Melayu ni, bilo dah bongkak bongke muka baru nak nyosa. Hampeh boto la, Melayu jenis Saifool ni.

2010 Oktober 15 11:57

dariana: Melawat, Meliwat , Meluat.
Kes DSAI Sebahagian VVIP telah tiada dan tidak berkuasa lagi. Sejak 1989, suasana ekonomi negara merudum. Sejak 2000-2010, kemana Khalid Jefri, Tan Seri Rahim Nor KPN, Peguam Negara Datuk Mokhtar Abdullah, PM Tun Mahathir, Hakim Paul Agustine, PM Tun Abdullah Badawi, Tan Seri Musa Hassan KPN, dan ramai lagi yang terlibat, melibatkan diri atau dilibatkan.... telah gone with the wind. Namun DS Anwar Ibrahim dari TPM - banduan - YB Ahli Parlimen PP - Penasihat Umum PKR, Ketua Pembangkang di Parlimen Malaysia.... ditakuti pula oleh PM sekarang!

Pasca PRU12, jun 2008 didakwa terlibat dalam kes liwat II. Kini terhadap Saiful Bukhari Azlan....sedang hangat dibicarakan di mahkamah. Tiba-tiba muncul Rohimi dan Rashid bekas pembantu DSAI di pejabat PKR.... keduanya berpihak menentang bekas bos mereka. Kita tunggu apa lagi perancangan dan kes baru yang akan menimpa DSAI. Kita tunggu dan nilaikan sama ada ianya perancangan politik pihak tertentu atau perancangan individu tertentu bagi mengekal kuasa!!! Kita tunggu sambil berdoa agar kita dirahmati dengan kebenaran dan keadilan.

No comments:

Post a Comment